Marketingový výzkum
Postupy, metody, trendy
- Info:
- Grada Publishing, 2022 (2.) - váz., 296 str.
- EAN:
- 9788027135356
- ISBN:
- 978-80-271-3535-6
- Edice:
- Expert
Recenze:
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
E-shop nově v provozu na www.kanzelsberger.cz
Nejbližší prodejny
Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?
Dostupnost na prodejně
Kniha je dostupná
Dostupnost na prodejnách
V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.
- Č. Budějovice, Kanovnická
- Jičín
- Trutnov
Lze objednat
- Barvič a Novotný - Brno, Česká
- Benešov
- Beroun
- Blatná
- Brno FUTURUM
- Brno Masarykova
- Břeclav
- Čelákovice
- Česká Lípa
- Děčín - Centrum Pivovar
- Hr. Králové ČSA
- Hr. Králové Dukelská tř.
- Chrudim
- Jablonec nad Nisou
- Jeseník
- Jihlava
- Jindřichův Hradec, Panská 110
- Jindřichův Hradec, Panská 132
- K. Vary OC Varyáda
- Kladno Poděbradova
- Klatovy
- Krnov
- Kroměříž
- Litvínov
- Ml. Boleslav OC Olympia
- Náchod
- Nymburk
- Olomouc OC Olympia
- Pardubice
- Písek
- Plzeň OC Olympia
- Poděbrady
- Praha 10 - Vršovice
- Praha 7 - Stromovka
- Praha Čs. Armády
- Praha NC Fénix
- Praha OC Krakov
- Praha OC Lužiny
- Praha Strašnice
- Prostějov
- Přerov
- Rakovník
- Rokycany
- Sedlčany
- Slaný
- Soběslav
- Strakonice
- Svitavy
- Tábor
- Teplice OC Olympia
- Vsetín OC Galerie
- Vyškov
- Zlín
- Znojmo
- Žatec
- Žďár nad Sázavou
Tip
Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednutím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (878)
Recenze produktu Marketingový výzkum
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.